روز زن روز مادر
 
دختر آسموني
سه شنبه 3 خرداد 1390برچسب:, :: 23:5 ::  نويسنده : ريحون

آقا روز ولنتاين و گفتيم روز دوست داشتنه خب كسي دوسمون نداشت خب بهمونم تبريك نگفت بابا به خدا من مونثم حداقل امروز و بهم يكي تبريك ميگفت دلم خوش ميشد كه يكي منو ميبينه.يوهو منم اينجام كسي منو ميبينه؟به خدا منم وجود ارجي دارم منم هستم.به جاي تبريك امروز و ديروز همه با من دعوا داشتن.اييييييييي خداااااااااااااا چي ميشد يكي منم ميديد؟؟؟؟؟؟؟

كسي كه به ما تبريك نگفت ولي من به همه خانوماي عزيز مخصوصا مامانا روز زن و تبريك ميگم.به اميد روزي كه يكي ام منو ببينه.



نظرات شما عزیزان:

kbb
ساعت13:41---15 خرداد 1390
eeeeدیدی یادم رفت!!!ولی عیب نداره
بازم مَثَل همون ماهی که هر وقت از آب میگیریش میمیره ولی تازه هس
روز شما تبریک و مبارک ننه جون


پسر آریایی
ساعت18:50---9 خرداد 1390
سند تو آل کردم، نیومد؟پاسخ:اررررررررررررررره اينطوريه؟ ما ام شديم مثل بقيه؟ دست شما درد نكنه

طاهر
ساعت20:12---8 خرداد 1390
روزت مبارک از وقتش گذشته اما مبارکپاسخ:خيلي ممنون.همينم كه گفتي از بعضيا كه نگفتن بهتري

ali
ساعت18:09---4 خرداد 1390
سلامــــــ
خوبیـــــ؟
وبلاگت رو خیلی دوست دارم لینش کردمـــــــ
قابل دونستی 1 سر بزنـــــــ
اگه تو هم وبلاگم رو دوست داشتیـــــ
خوشحال میشم با اسم در قیر شبـــــــ لینک شمــــــ
راستی مادر آینده روزت مبارکـــــــ
بای


پسر آریایی
ساعت12:53---4 خرداد 1390
ببخشید دیر شد، روز زنو باید بهت تبریک بگم یا مادر؟پاسخ:خواهش ميكنم من كه از شما توقع ندارم شما سرت شلوغه. در هر صورت مرسي.

مقالات تعلیم و تربیت
ساعت0:13---4 خرداد 1390
ََََََََََََAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAApam

مهرداد
ساعت0:06---4 خرداد 1390
سلام وب قشنگیه
به من هم سر بزن
و لینکم کن
ممنون میشم
بهروز باشی


دختر آدم
ساعت23:43---3 خرداد 1390
سلام عزیزم روزت مبارک بهم سر بزن اگه دوست داشتی بلینکیم دیگه غصه نخوری ها

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید. در ضمن حتما نظر بدين خوشحال ميشم.
نويسندگان